Hijama Kliniek heeft 4,8 ★★★★★ op Google Reviews

10 minuten voor 10 euro

Betere levenskwaliteit

Verbetert gezondheid door bloedcirculatie en gifverwijdering te stimuleren, wat lichaam en geest in balans brengt.

Praktiseer een Sunnah

Combineert fysieke verlichting van pijn met spirituele zuivering, terwijl het ook de bloeddruk verlaagt.

Complete behandeling

Biedt een all-inclusive ervaring met pre- en post-behandelingen die wellness bevorderen.

Betere levenskwaliteit

Praktiseer een Sunnah

Complete behandeling

Een natuurlijke en diepwerkende oplossing voor  gezondheidsproblemen

Cupping massage, een variant van hijama therapie waarbij heen en weer wordt bewogen met een silliconen cup, biedt een natuurlijke en diepwerkende oplossing voor diverse gezondheidsproblemen. Mensen die lijden aan chronische spierpijn, stijfheid, sportblessures, ontstekingen, stress, en vermoeidheid kunnen veel baat hebben bij deze therapie. Cupping massage stimuleert de bloedcirculatie, verlicht spierspanning en versnelt het herstel, wat leidt tot verbeterde gezondheid en welzijn. Het is ideel vóór een hijama behandeling. Als je op zoek bent naar een effectieve en natuurlijke behandelmethode, overweeg dan cupping massage therapie om je symptomen te verlichten en je levenskwaliteit te verbeteren. Ontdek de voordelen van cupping massage en hoe deze oude techniek je kan helpen bij het bereiken van optimale gezondheid.

Nabil Naciri
"Ik heb een goede ervaring gehad bij de hijamakliniek. Oussama weet precies wat hij doet en legt alles van tevoren goed uit. Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Klantvriendelijk en behulpzaam. goede service. Zeker een aanrader."

De voordelen

Verlicht pijn door bijensteken
€ 10,-

Cupping massage

• Behandeling van 10 minuten als extra optie voorafgaand aan een hijamabehandeling
  • Locatie: Amsterdam Oost
  • Massage wordt met eucalyptus- of amandelolie verricht
  • Inclusief honing/dadels & detoxwater na behandeling
  • Korting op producten van Shiffae en Juicebrothers
€ 10,-

• Locatie: Amsterdam Oost
  • Massage wordt met eucalyptus- of amandelolie verricht
  • Inclusief honing/dadels & detoxwater na behandeling
  • Korting op producten van Shiffae en Juicebrothers

Hoe werkt het?

Maak online een afspraak

Maak uw afspraak via de widget op de website. Vul hierbij uw gegevens zo compleet mogelijk in.
Let op: Ontvangt u geen bevestiging door een foutief mailadres? Dan is de afspraak niet geldig en wordt deze verwijderd.

15 min. vooraf op locatie

Zorg dat u op tijd aanwezig bent. Het kan zijn dat u nog een parkeerplek moet zoeken of akkoordverklaring moet tekenen. Volg de instructies in de mail van de afspraakherinnering.

Behandeling

Op locatie checkt u in bij de receptionist en kunt u wachten in de wachtruimte tot uw therapeut u komt ophalen.

Wat anderen zeggen over Hijama Kliniek