Sinds 2016 dient de zorgverlener volgens de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (wkkgz) aangesloten te zijn bij een klachten- en geschillencommissie. Indien een therapeut niet aangesloten is bij een dergelijke commissie dan mag deze ook geen zorg verlenen. Deze wet is onder andere in het leven geroepen om de cliënt, u in dit geval, te beschermen tegen slecht functionerende therapeuten.
Onze therapeuten zijn allen aangesloten bij een klachten- en geschillencommissie. Mocht u een klacht hebben over een van onze therapeuten dan kunt u ons hiervan schriftelijk op de hoogte brengen.
U kunt uw klacht sturen naar info@hijamakliniek.nl.
Na het indienen van uw klacht hopen wij dat met bemiddeling van Hijama Kliniek Amsterdam u en de therapeut in kwestie tot verzoening komen. Zo niet dan ontvangt u binnen 4 weken na het laatste contact, tussen u en Hijama Kliniek Amsterdam de contactgegevens van de geschillencommissie in kwestie.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.